Hejsan svejsan!
Nu kommer jag med uppdatering här! Vill ni veta något konstigt? Så här är det, eftersom att jag senaste dagarna lyckats bli sjuk igen så har jag varit lite snurrig i bollen, så igår efterskolan så skulle jag i alla fall gå till posten och posta ett brev. Det är 95 grader ferenheit och strålande sol (med andra ord galet varmt!! ) och lilla Elin går vilse i VOLGA!! Kom igen hur stor är chansen? Så det slutar med att jag går runt hela Volga för att senare sms Stephanie och fråga om vägen och samtidigt sms med en kompis från Sverige, gissa vad jag gör? Skickar fel sms till fel person så Stephanie får smset på svenska!! Haha trött och snurrig tjej!
I alla fall jag hittar självklart fram tio ynka minuter försent... Just my luck!!

Sen idag när vi rättade matte läxan från igår upptäcker jag självklart att jag slängt in lite svenska ord lite här och där.. Det är då man upptäcker precis hur dåligt man mådde!! Hahaha!!

Nu ska vi i alla fall snart bege oss mot sioux falls och hämta upp new guy!! Weehoo!! Ska bli kul med lite sällskap här igen!:)

Pussar från en virrig svensk i Amerika!!!

(fick just reda på att hans flyg är en timme försent så nu drar vi ut till hallon landet och plockar lite hallon till lite härlig vanilj glass)