Moving day 2.0

Hejsan!
Om två dagar kommer den tyska killen hit så idag har jag bytt rum!:) yeay! Det är nymålat och nytt så det är jätte fint! Så snart sätta upp lite bilder också!:D

Skolan går bra, det är klart att vissa saker är lite komplicerade eftersom att det är på ett helt annat språk men jag tycker att det blir lättare och lättare!:)
Läxorna däremot är så himla konstiga!!!
Här är några av frågorna jag fått i läxor i matte och us-history!
Är 42 grader celsius feber? (matte)
Låtsas att du är en manusskrivare och att du ska skriva ett manus till en Hollywood film om en dag som farmare under 1800 talet (amerikansk historia)
Gör reklam för land i Amerika under 1800..
Och så den bästa:
Beskriv vilka instrument som användes av farmare under 1800 och vad de användes till.. Seriöst! Varför i hela världen ska jag veta det!!!

Så dagarna är i alla fall långa och jag har pluggat till efter middagen senare dagarna!

Men på fredag och måndag är det ledigt eftersom att det är labor day weekend så det blir najs!
På fredag ska jag vara med Tim (tyska killen) men han sover nog rätt länge pga jet lag!! Sen på kvällen är det vår första homegame!! Yes!! Hoppas vi vinner( fast jag tror inte det för tydligen suger! Men va sjutton man får ha lite team spirit!!!) och sen på lördag ska vi på festival!! Så då ska vi tälta!!!:D

Och en annan sak! Jag har fått teoriboken för att ta körkort!!!:D yeay!

Här får ni lite bilder!


Kommentera här: