Vad e en bal på slottet?

Jag sitter här klockan 24.00 och tittar på prom dresses på internet! Om ni bara visste vad många fantastiska klänningar jag har hittat (och helt förfärliga såklart) som jag vill ha! Hur ska man kunna bestämma färg och sort?
Ska bli så himla kul när det är dags att börja leta runt på riktigt!! haha TAGGAD!!! :)
Vad jag har märkt dock att väldigt många har pärlor och paljetter och fjädrar och grajjer som totalt förstör klänningen... HA!

Ja, det var det! ska försöka hinna (aka. orka) ladda in bilderna från julen imorn så jag kan lägga upp dem! :P
annars har jag inte gjort något idag, pratat med några sköna knäppisar hemma i Svea dala, vart på basket ball game och äntligen fått tid att sätta upp bilder på min vägg (med andra ord, äntligen orkat.)


HEJ DÅ!

Kommentera här: