getting ready!

Idag har jag fixat ögon fransar och ögonbryn för att sedan ta en snabb men mysig fika med Emelie och Julia! :D
Det var kul att hinna träffa dem innan jag åkte och jag kommer sakna dem jätte mycket!!! :O
 
Sedan har jag färdigställt min scrapbook!!! :D äntligen! Den blev jätte bra och jag är mega nöjd (trots några fel hör och var, men jag skyller på att jag är en dum blondin hehe!! :D)
 
Så nu är jag (förutom ett par tekniska problem och en tröja i smutsen faktiskt helt färdig att åka! :D Det känns helt fantastiskt, knäppt, konstigt, galet , kul, läskigt!! Alla känslor bara svallar över i huvudet på mig. 
Imorgon blir en riktig Ha-Det-Bra-Med-Familjen-dag imorgon ska vi säga det vill vi säga till varandra innan jag åker, vi ska kramas lite extra och vi ska ha en underbar dag!:D 
 
 
 

Kommentera här: