Söndagsmiddag

Nu börjar dagen verkligen närma sig! Om bara två dagar är det faktiskt dags att åka! Något som jag väntat på i flera månader är nu bara dagar, ifrån att ske! Det känns så efterlängtat och overkligt! Ska jag verkligen vara borta i ett år? Kommer jag att klara det? Men jag tror faktiskt det, jag känner att det här var rätt för mig, det var meningen att jag skulle göra det här. Uppleva det här!

Ja visst det kommer vara dagar som är jobbiga och hemlängtan kan jag ju inte säga att jag inte kommer ha men jag vet att det här kommer vara en av de största sakerna jag kommer att göra! Ett minne för livet!

Nu är det dags att börja säga hej då på riktigt till vänner och familj och jag började igår med Emma som mysigt nog kom hit en Snabbis för en promenad med Tove i skogen. Sedan bar det av till nästa kompisgäng med Molly, Felicia, Sara och Emma-gill. Det var en jätte mysig kväll med os, gympa filmer och stick it!

Och nu sitter jag här och ska snart säga hej då till mina farföräldrar. Jag tror faktiskt inte att jag fattar hur längre jag kommer vara borta. Vi har iaf bjudit hem farmor och farfar på middag och har precis ätit en himmelsk god middag!:) Ny kommer lite bilder på middagen!:)


Kommentera här: