Om ni visste hur mycket jag älskar er!

Den senaste veckan har jag tänkt mycket på hemma, på alla mina kompisar och på min familj. Igår fick jag, ett förväntat, utbrott och började gråta. Ja, igår var inte bästa dagen, jag var trött och ovillig att göra saker. Min aptit var inte på topp. Jag kände mig så nere och ville bara hem!

Så idag när jag kommer hem s har jag fått ett paket! Och jag kan inte säga mer än att det kunde inta kommit vid ett bättre tillfälle! I paketet låg det ett fotoalbum som några kompisar till mig gjort!
Bilderna och era ord kommer göra mig hålla mig uppe förevigt! Tack så himla mycket för att ni är just den ni är! För ni gjorde verkligen min dag! Jag älskar er så mycket och det gör ont att inte kunna prata med er hela tiden! Jag vet att när jag kommer hem kommer allting vara fortsätta som vanligt, för det är så det är med oss. Ingenting kan stoppa oss eller komma emellan och även fast det dröjer länge tills vi ses kommer vi alltid att fortsätta precis där vi var. Skratta, stoja, tönta oss och leva livet!

När jag fick valet att byta till Järfälla gymnasterna var det för mig ett självklart val, jag ville! Och det visade sig vara det bästa val jag någonsin gjort! Efter det har jag och Sofias relation växt och gått från att vara en fjärilslarv till en vacker fjäril. Jag älskar dig Sofia!

Jag träffade även alla helt otroliga människor! Molly, Felicia, Hanna, Isabell, Emma-gill, Sara och Emmie! Ni är underbara! Vi har varit med om så mycket! Vi har bråkat, skrattat, klantat oss, gråtit, lekt, dansat, levt! Jag menar det är inte så många år vi har känt varandra och se hur nära vi står varandra? Det är galet! Bästa som någonsin hänt mig!
Så tack, TACK för att ni finns, för att ni är den ni är, och för att ni låtit mig växa till den jag är idag! Tack för att ni ger mig stöd, kraft, kärlek och glädje varje dag. Tack för denna ovärderliga present ni skickade, jag kommer spara den förevigt!

Jag saknar er så himla mycket!!!!


Kommentarer:

1 Sara:

Ååh Elin vi saknar dig jätte mkt!! Hoppas presenten hjälper lite mot hemlängtan!! Puss ;) <3 <3

2 Molly:

Elin jag talar nog för alla när jag säger att vi älskar dig också! Så fort du kommer hem fortsätter vi leva tillsammans, vi fortsätter tönta oss, leka, skratta tillsammans. Vi tittar på gråtfilmer och skräckfilmer och har minijulafton och kräftskiva! Citerar en kvinna vi alla känner väl när jag säger "PUSS PÅ DIG"

Kommentera här: