Le shopping like a zzzzombie

Vill ni veta klockslaget sista gången jag kollade klockan innan jag ÄNTLIGEN somnade igår kväll? Jo
Nämligen hela 05:30 och gissa Klockslaget när min absolut favorit sak här i världen (alarmklockan) bestämde sig för att med ett ovanligt högt tjut väcka mig, jo 07:00..-.- med lite snabb räkning blir det max 1,5 timmes sömn.. Wiihoo-.-

Så gissa in jag var zombie idag!! Idag var då den efterlängtade shoppingdagen som jag längtat efter så länge!:)
Jag hittade två tröjor en jacka från gap för $44 som kostat $98, äkta kap! Och fin är den också!:) sen köpte jag också ett par vantar till när kylan slår till!:)
Dock så toppades sömnlösheten med ont i magen så det var en rätt så jobbig dag! (ven fast det var kul!) jag tänkte också att jag skulle försöka hitta ett par uggs eftersom att det är vad alla här verkar ha under vintern. Bara det lilla problemet att amerikanare tydligen är storfotade och för tjejer med små fötter (36-37) blir det plötsligt väldigt svårt att hitta några som passar och det verkar som att jag blir tvungen att beställa dem via nätet:) aja, jag behöver dem ju ändå inte på ett tag så vad spelar det för roll!?

Men nu ska jag säga godnatt och försöka sova så att jag är pigg och glad imorgon!:)


Kommentera här: