It's a Harry potter kind of weekend

Hej!
Den här veckan har gått fort, jag har träffat familjen jag ska barnvakts hos och det verkar som om det kommer blir jätte bra! Dessutom har jag varit och provjobbat hos balders 2 gånger något som jag också tyckte var jätte roligt! Igår var jag och typ 8 andra glada tjejer från gympan hemma hos Jossan och hade kräftskiva! Mitt under middagen får jag ett samtal enda från USA, Linda ringde! Det var jätte roligt att prata med henne igen! :D
När jag kom hem från kvällen kände jag att jag ville se på Harry Potter och den andra filmen åkte in i dvd spelaren;) just nu (lördag, 12:40) sitter jag och tittar på den tredje filmen! :)

Snart ska jag dock vidare till kära Sayna som fyllde 18 förra veckan och som vi nu ska fira! Mysigt! Ska försöka ta lite bilder och lägga upp!!:)

Hörs senare!
Love
// Elin