Livet rullar snabbare och snabbare!

Hejsan! Har ni tänkt på hur fort tiden går? Imorn är det sista dagen i februari. Mars är första månaden av "vår". Det känns verkligen som jag precis kom hit, jag menar vad hände? Går alla år så här snabbt? Eller går varje år lite snabbare än förra? det är typ ca. 92 dagar tills jag kommer hem, både roligt och jobbigt tycker jag. Jag menar det ska bli så otroligt roligt att träffa alla där hemma, komma bort från allt fett och socker som finns i allting här. Jag menar jag kommer troligtvis gå genom socker abstinens när jag kommer hem, även fast jag inte äter värst mycket godis så innehåller ALLTING socker. Det går liksom inte att kommer bort från. Men det kommer också vara jätte svårt att lämna alla här, det är ju trots allt mitt andra hem, min andra familj. Och jag har ju kommit dem så när nu när året lider mot sitt slut mer och mer. Ja det kommer bli jobbigt, men fortfarande längtar jag galet mycket. HAHA det känns verkligen som jag är sliten i två olika riktningar.
 
Jag, Michelle och Michaela pratade nämligen om det här under lunchen, vad är det första du ska göra när du kommer hem? Jag sa att jag skulle, efter att ha kramat min familj för en hel evighet, åka hem och äta frukost. HAHA! Men ska jag vara ärlig så hade alla våra "första saken" att göra med mat, michaela villa köpa en smörgås, eftersom att brödet här är sött (tillbaka till sockret igen) så tycker hon inte om det. Och Michelles var att åka hem till hennes farmor och äta. HAHA, mat mat mat.. äta bör man annars dör man. Äta gör man ändå dör man.
 
Men tillbaka till frukosten jag ville ha, jag saknar min vanilj yoghurt och mina flingor!!! (mamma och pappa skickade hit några påsar, men de är slut nu) Men sen efter det ska jag gå upp på mitt rum krama min tiger, gå ner igen och ut på en promenad med Tove, SEN SKA JAG TRÄFFA ALLA MINA KÄRA KÄRA VÄNNER SOM JAG SAKNAR SÅ MYCKET ATT JAG DÖR!
 
 
Men nu till vad jag har gjort senaste veckan. Tim var ju i Boston förra veckan (berättade jag det?) så han kom hem söndag kväll. Fredagen innan tog jag mitt teori prov för körkortet och blev godkänd så under helgen har jag även övat min körning, det är så kul! :) Måndagen gjorde jag ingenting tror jag, eller? herregud jag kommer inte ihåg vad som hände i måndags? Igår så hade vi en pre-workout inför träck vilket var ett wake-up call för mig... HAHA, kan knappt gå upp och nerför trappan, ÄLSKAR DET! och idag har det bara varit en vanlig skoldag. IMORGON ÄR DET EN BRA DAG!!! För då åker jag till Kanada!!! WEEEEEEEE! Det det ska bli jätte kul! Jag har typ släktingar där som jag aldrig har träffat som jag nu tar chansen att hälsa på när jag är så nära! I alla fall så åker jag imorn förmiddag kommer dit vid 16 och stannar tills tisdag! :)
 
Och jag måste ju också säga en sista sak, i helgen så köpte linda en ny variant av mint chocolate chip ice cream, och den är to die for! JAG SKULLE KUNNA ÄTA DEN VARJE DAG! herregud jag måste verkligen hålla mig för att inte äta den hela tiden... HAHA! Men nu måste jag sluta prata om den för jag kommer bli aldeles för suktad. inte bra! 
 
MEN MEN PUSS PÅ ER!