31 januari 2013

HEJSAN!!
Fick en smäll av maginfluensa i tisdags natt och spenderade natten på badrumsgolvet.. Med andra ord.. inte en så trevlig upplevelse....
Sen dess har tiden spenderats i soffan nere i vardagsrummet...

Om två dagar fyller jag 18 :O Vilket jag tänkt fira med några kompisar så jag hoppas verkligen att jag mår bra på lördag annars måste jag ju flytta det framåt och spendera min 18 års dag hemma i soffan... sååå exotiskt!

utöver det så hade jag skrivit ett väldigt bra inlägg typ söndag kväll eller vad det nu var men det enda som publicerades var bilderna i inlägget, själva texten kommer jag inte ihåg.. Sorry for that!

Men nu ska jag väl gå tillbaka till slötittande på Gossip girl..

BTW: Biggest thing happening today : new episodes of Greys anatomy and Vampire diaries... I need a life -.-