dålig nystart...

Hejsan, jag skrev ju tidigare att jag skulle ha en nystart här på bloggen. haha, det gick ju bra!

Idag var jag inne i stan och träffade min kompis Frida som jag träffade på min discovery tour i USA. Det var jätte kul att träffa henne igen! Har saknat alla så mycket även fast vi bara träffades en vecka så lärde man känna varandra så bra. Det var otroligt värdefullt! Till hösten är det en Homecoming som Ef anordnar där returnees får komma och snacka av sig och träffa andra som också var i USA förra året. Det ska bli kul!

Vädret idag har varit hemskt! Ni vet sådär klibbigt i luften och varmt, samtidigt som det regnat så man ville ju ha en jacka på sig. Jag känner i alla fall att efter en dag som denna inne i stan så är jag rätt så lökig!! blö!

Love
//Elin

Kommentera här: