Read ll about it - Emeli Sandé

Har haft Emeli Sandés låt read all about it på huvudet i typ 5 dagar och börjar bli lita halvt sick and tired of it. Även fast jag typ älskar låten.. HAHA jag och mina ballader typ.

Iåg kom vi hem från Kanarieöarna vilket var helt fantastiskt! Inte ett moln så lång ögat kunde se och härliga dopp i glasklart, turkost vatten. FANTASTISK!

 
 
När jag kom hem åkte jag in till Sommar med Mathilda och det var ju riktigt kul, och idag kom våran typ syssling eller något from Kanada, Emerson och hans kompis Jack så då har vi spenderat dagen med att spela Kubb och ytbyta skillnader mellan Kanada och Sverige!! KUL KUL!
Imorgon är det midsommar som kommer att spenderas på Samnhamn med några kompisar till familjen, det blir mysigt! 
 
Men nu är dt nog dags för mig att gå igen, Apropå ingenting, är inte ni otroligt sura på sl strejken??? För Här har vi i alla fall en tjej som är irriterad som ett bi!
 
PUSS

Kommentera här: