Val Thorans!!

Har nu anmält mig till Val Thorans för skidåkning på sportlovet!! TAGGA!! Ska bli jätte kul, nu gäller det bara att tjäna ihop pengarna så att jag jag kan betala... HAHA men det löser sig!
 
Här kommer lite om min helg ---->
I fredags hade jag och Sara en av våra kända myskvällar, det blev en kycklinggryta med pasta till middag och lite hemma gjort kaffe glass till efter rätt, sen vart det lite vin och 24 (en av världens bästa serier om ni inte visste vad det var). Helt enketl en myskväll på hög nivå!
 
 
 
 
 
I lördags var det Ef Homekoming reunion så jag och Sara åkte in vid 11 tiden, tog en varsin kaffe och satte oss på en bänk vid strandvägen och njöt av vädret. Sen drog vi till EF kontoret för att träffa alla andra utbytesstudenter som nu kommit hem efter ett år av nya erfarenheter. Ef hade förberätt en rolig dag med bland annat en scavenger hunt och Bowling. Det var kul att träffa andra utbytesstudenter och höra stories från deras år, både bra och dåligt. Speciellt var det roligt att träffa Frida och Emelie från min Discovery tour!! :)
 
Efter det drog vi ett tag till Hedvig som firade sin födelsedag och sen var det hemmåt för att sova. 
Idag har det varit, plugg och lite tv tittande. En bra söndag med andra ord. Lite förkyld kanske.. yuck.
 
Love
// Elin