Vi har de bra, långt fram i bussen!!

Hejsanhoppsan alla gooingar! Länge sen sista inlägget och det är jag uppriktigt ledsen för, men jag har vart på landet sÅ jag hoppas på att bli förlåten!!:))
Nu sitter jag på bussen till sköna Åmål!! Får se hur många inlägg jag hinner göra de närmaste två veckorna men jag ska försöka göra några stycken iaf!:))
 
Hoppas allt är bra med och att ni haft en underbar midsommar! För på midsommar var det ju faktiskt väldigt fint väder!:) ( för en gångs skull!) 
 
Förresten så frågade min värdmamma, Linda, hur många veckor innan skolan börja som jag ville komma till USA, och eftersom att de har rätt så stor inverkan på vilka avresedatum så är det ganska säkert att jag kommer åka med wave 4, alltså 7-9 augusti. Så nu är det bara att vänta på att Ef skickar ut mailet om det:))
 
Jag hade tänkt att berätta lite om min värdfamilj också men tekniken verkar inte vilja arbeta med mig just nu!!:((
 
Men pussar från mig så hörs vi snart!!:))
 

Kommentera här: