En konstig dag

Idag har varit en mycket konstig dag, faktiskt har den varit hemskt. För idag klockan 14:20 lämnade min älskade syster landet och begav sig på hennes äventyr i Kanada! Det var en så konstig känsla att se någon man älskar så högt och innerligt lämna en och veta att man inte kommer få se henne igen på 10 långa månader! Även fast för Sofia så kommer det säkert inte kännas som om månaderna är långa för jag tror verkligen att hon kommer att ha det riktigt mysigt! :)
 
Efter att vi gett Sofia världen bästa, längsta och mest känslosamma kram någonsin var det dags för henne att gå in till gaten. Så då var det bara för oss andra i familjen att åka hem igen. Jag och mamma kände att det nog var en bra idé att göra något så vi åkte till Ulriksdals handels trädgård och tog en promenad i parken för att sedan styra fötterna mot ute kaffeét där. Det var riktigt mysigt och Tove älskade att springa på gräsmattorna där! Hon såg så glad ut, som om det inte fanns några problem i världen. 
 
Resten av kvällen har jag bara suttit och skrivit på biologi rapporten som nu äntligen (tack och lov) är färdig och utskriven så nu blir det nog flr mig att gå och lägga mig! 
 
Sofia: Vart du nu är just nu, Jag älskar dig och hoppas att ditt år blir lika kul som du vill att det ska bli! Vi ses nästa sommar älskling!
 
 
 
 
 
 
 
 
Där går hon, världens bästa syster! <3
 
 
Love
// Elin
 
 
 
 
 

Kommentera här: