"Gravitation can not be held responsible for people falling in love" - Albert Einstein

Idag, Onsdag den 28 augusti, har jag funderat mycket på... Nej så djup har jag inte varit idag, mina tankar har istället rört saker som: 
  • passar den här tröjan till de här byxorna?
  • ska jag locka eller platta håret till skolfotot?
  • hur fan löser man den här ekvationen?
  • Jag FÖRSTÅR inte kemi
  • BIOLOGI! :D
  • Lunch
  • babbla hit, babbla dit, finns det något stopp?
  • SKOLFOTO SUGER
  • Åka hem på en väldigt mobbad buss
  • vad ska jag göra nu?
  • LETS SEE ALL THE HARRY POTTER MOVIES!!

 
  • Plugga biologi
  • Undra ifall du tänkte sms mig eller inte ikväll
  • Undra lite till
  • Lägga mig ner på golvet och ge upp..
 
Min dag och mina tankar på en punktlista.. Orkar inte skriva mer nu
 
Love
// Elin

Kommentera här: