Härlig dag inne i stan!

Har ni varit ute idag? För vädret har bara varit fantastiskt! Det är soligt och varmt men det fläktar kallt så man har inte svettats! Helt fantastiskt! Jag var inne i stan med Sofia och Mamma på en mysdag. Hela dagen började med att vi tog tåget in på morgonen och åt frukost på nordic light hotel precis bredvid centralen. Där åt vi en fantastiskt god buffé och jag tror att vi alla åt lite för mycket som man alltid gör när det handlar om bufféer! Man vill ju ha av allting! 
 
Efter att vi ätit oss mätta och nöjda drog vi till gamla stan och titttade i små affärer efter en present till Sofias värdfamilj. Gamla stan är ett så mysigt ställe med alla dess trånga gångar, mysiga kaféer och nergrävna valv! När vi kände oss färdiga där gick vi vidare mot Nk, och tjuvkikade på massor av väskor och kläder som får en att önska att man hade en hel hös med pengar som bara väntar på att bli använda. Så är ju verkligen inte fallet!!! :O 
Men snygga produkter finns ju fortfarande där och lockar! 
 
Vi fikade, myste och njöt av att vara tillsammans. I slutet av dagen blev vi nog alla rätt trötta och möra i hela fötterna efter att vi gått runt så länge. 
 
Men det var en lyckad dag. Hittade lite tröjor på Indiska, en pärm och ett pennfodral på ordning och reda. Så nu är jag redo för att skolan ska börja! (måste bara fixa kalender, men jag har fått låna mamma filofax i år så ska bara svänga förbi affären imorgon och köpa själva kalender papprerna.) Jo! Jag hittade ju en annan sak också! En underbar klocka på mark jacobs som jag önskar mig väldigt mycket! Får väl sätta den HÖGST upp på jul listan eller något! Jul tomten kanske är snäll! Men seriöst den var väldigt fin! Som vanligt så krånglar datorn annars ahde jag några fina bilder från dagen som jag hade tänkt lägga upp. Får lägga upp dem imorgon istället! :)
 
Love
// Elin
 
 
 
 

Kommentera här: