Lata underbara lördagar

Hejsan! Klockan är just nu 17:16 och jag ska snart gå och byta om eftersom som att Mathilda kommer hit runt 18 för att hämta upp mig och dra in till Sollentuna, möta Sara och hyra oss en film. Sedan kommer de hit på lite mysig middag och filmkväll, en massa tjejsnack, te och tända ljus, Hur låter det? MYSIGT (i alla fall i mina öron!) 
 
Idag gick jag upp klockan 9, gick ut med tove och satte mig och kollade på firends with benefits. Sen till lunch gjorde jag en Smoothie som jag på något konstigt sätt lyckades hälla över hela mitt ansikte, så fick gör en ny... Fantastiskt va? Det är ju bara jag som klarar av att göra en sådan sak och jag slår vad om att ifall ni känner mig så tänkre ni just i denna sekund : Typiskt Elin
 
Sen städade jag mitt rum, något som verkligen behövdes! Jag har också försökt få tag på min värdfamlij men de verkar inte vara framme så får föröska någon anna dag igen! :) 
 
Däremot fick jag tag på Sofia så pratade lite snabbt med henne och hörde hur hon hade haft det de senaste dagarna. Det var jätte härligt att höra hennes röst igen! 
 
Nä nu måste jag faktiskt gå! Vi hörs senare hörni!
 
Före
 
 
 
Efter
 
 
 

 
Love
// Elin 
 

Kommentera här: