Live your dream little sister

Nu är det snart dags för älskade Sofia att åka för sitt livs bästa år! Ett år av längtan, uppfyllda drömmar, erfarenheter, galna ögonblick och glädje. Om ynka 3 dagar kommer hon sitta på planet bort från mig, bort från hennes kompisar och allt hon känner till för att upptäcka nya intressen och lära sig nya saker. 
För mig som kommer vara kvar här hemma känns det konstigt. Faktiskt tror jag att jag har förtränkt det och låtsas som om att hon kommer vara kvar i år, att hon inte alls ska åka. Men jag måste nog inse faktum nu, för snart är det dags. 
 
Idag så var i alla fall släkten här och fikade och sa hejdå. Dagen till ära hade vi bakat en väldigt smarrig bärtårta och lagt jordgubbar i form av den kanadensiska flaggan. Vi hade en mysig om än blåsig eftermiddag och önskade henne all världen lycka. 
 
Sofia, JAG ÄLSKAR DIG!
 
Ps. Vill ni läsa om Sofias resa? Jag har länkat hennes blogg på sidan! --> Sofia i Kanada 13/14
 
 
Love
// Elin

Kommentera här: