School: Day 1

Jaha, då var man tillbaka då. Första dagen och redan nu måste jag sitta och göra en naturvetenskaplig undersökningsrapport. Det är härligt att vara tillbaka! Känns ju lite överpresterande men det ska nog gå bra det!
 
Det bästa med första skolveckan är att allting är "nytt" för året. Ny kalender, nya mappar, nytt pennskrin. Att alla ser så bruna och fräscha ut från sommaren och att alla ändå är rätt så glada att vara där. För hur mycket man än klagar under året på prov och plugg, så är det rätt skönt att komma tillbaka och träffa alla kompisar som man inte hunnit se under sommaren. Plus att man får lära känna nya kompisar. Helt enkelt så tycker jag att första skolveckan är väldigt rolig och uppfriskande. Fast så här första dagen så har alla nya intryck gett mig en ordentlig huvudvärk, jag får väl helt enkelt se till att bli färdig med den här biologi rapporten så att jag kan slappa resten av dagen!
 
En fråga till er, är det så att någon av er, mina underbara läsare, som vet hur man installerar en translate knapp på bloggen? Skulle vara underbart ifall jag kunde få hjälp med det så att mina amerikanska vänner också kan läsa lite vad jag gör! 
 
 
 
Love
// Elin

Kommentera här: