That moment when you can´t stop smiling

Har ni någonsin känt er sådär galet glada. När glädjen tar över och det bara inte går att sluta le. När glädjen bubblar upp och ut i varje cell i hela kroppen? När du går runt och nynnar för dig själv och inte bryr dig ifall någon hör, för egentligen, det är ingen som tycker det är konstigt. De flesta blir bara glada över att höra glädjen från en annan människa. När du bara pratar och pratar och pratar, och inget verkar kunna stoppa dig. Det finns tusentals ideer som flyger runt i huvudet på dig. När du ler och nickar till varenda männsika du går förbi, främling eller inte, och du ser hur de själva ler tillbaka. Har ni det? Varit sådär överdrivet lyckliga? Så att ni kännt er helt odödliga, som om det inte finns något som kan putta ner er. 
 
Det är jag idag, faktiskt har jag varit det i flera dagar nu. Det känns som om hela kroppen bara exploderar av glädje. OCH DET KÄNNS HELT UNDERBART! 
 
Jag hoppas att ni också kännt den känslan. Kännt den friheten. För just nu, i detta ögonblick, är jag glad.
 
Love 
// Elin

Kommentarer:

1 Ulrika:

Härligt fina du! Du anar inte hur glad jag blir att du känner så!!!!!keep on smiling:)

Kommentera här: