Vanliga dagar

Vill ni veta en sak? Jag har kommit på att jag är läppstift-läppglans addicted. Jag höll på att leta genom min väska och hittade inte mindre än 6 st läppstift-läppglans i olika former och nyanser.. Och det är är bara i min väska.. Jag tror det har gått lite över styr! Men det är ju så roligt med sånt för det ger en viss kick, en färgklick som kanske saknas annars! Det gör vardagen lite roligare också!

Idag är det fredag den 23, och vad gör jag? Jo jag sitter på en härlig fysik lektion. Jag är dock färdig med dagens arbete så just nu väntat jag bara på att lektionen ska sluta. Efter den här lektionen har jag engelska och sist men inte minst bild. Egentligen har jag kemi innan bilden och direkt efter lunchen men vi har kompledigt så idag får jag ett hål där. Bilden är väldigt roligt, just nu håller vi på med blyerts teckningar och igår gjorde vi miniatyr landskap, så det ska bli intressant att se vad vi gör idag! Jag tycker i alla fall att det är väldigt roligt!

 

Love

// Elin

Kommentera här: