Fall down seven times, stand up eight.

Hejsan kära läsare! Är ledsen för att jag inte varit duktig på det här med att uppdatera. Ibland måste man bara prioritera vad som är viktigast här i livet, och blogga är faktiskt en sådan sak som man kan prioritera bort när man inte mår bra eller är stressad, vilket är precis det som jag har varit. Så vad har hänt senaste veckorna då? Jo jag har ju varit i London med mamma! Vi hade jätte roligt och självklart så shoppade vi järnet! Hihi! Förhoppningsvis så berättar jag mer senare för jag har lite bilder som jag vill lägga upp. (Bli inte ledsna ifall jag skulle glömma bort att göra det, det hör med minne är inte direkt min starka sida!)
Sen hade jag även slutprov i biologi, så nu är jag äntligen färdig med det!
 
Utöver det har det varit det vanliga, en massa plugg, lite jobb och kompisar. Återkommer senare när jag är på datorn, för nu är jag på min padda och det är lite jobbigt att skriva på den! Men puss på er och tummen upp åt alla er som orkade hänga kvar här på bloggen under min långa bloggtorka! 
 
Love always
// Elin 

Kommentera här: