Reach for the sky, set goals and live life to the fullest

Hejsan! Ja jag bloggar faktiskt för andra gången på en vecka! Få dock inte upp hoppet om ett mer reguljärt bloggande, jag menar jag vet ju inte hur morgondagen ser ut! 
Fick i veckan tillbaka mitt slutbetyg i bild och biologi som är de två kurserna som jag avslutar efter denna period. I biologi fick jag C och i bild A!! :D WEEE! Så glad! Kändes som jag lyckades lite där! Resten av mina ämnen kommer jag fortsätta traggla vidare med, men jag har i alla fall kommit en tredjedel av detta helvetes år! Kommer även att starta upp Svenskan nu, får se hur det går. Hoppas jag har en bra lärare, för det gör ju det alltid något bättre.
 
Sitter just nu och har en Sara-Elin Study night, denna gång fokuserar vi på något så fantastiskt som Fysik. Yuck. Men vi har faktiskt tagit oss igenom nästan 20 frågor i boken på två timmar så det går absolut framåt! Wish us luck!!
 
Love Always
// Elin
 

Kommentera här: