This is my turning point

Det finns tillfällen i livet då man bara måste ändra på något. Då vardagen inte längre går ihop och din situation är ohållbar. Jag hamnade där igår. Det räckte där, jag klarar inte av den press jag hade försatt mig i. Klarade längra inte av den stress som följde och den känslosamma storm som löpte amok inom mig. Så jag har nu bytt programinriktning. Hejdå Kemi 2 och hejdå Fysik 2 och spanska 4, I NEVER want to see you again. Istället välkomnar jag geografi, Samhälle 2 och Fred och konflikt. Har flyttat ner Religion kunskapen till slutet av tvåan och kommer imorgon att börja Samhällskunskapen. 
 
Det känns som ett lungn har satt sig runt mig, och tyngden som länge hängt på min rygg som en stor äcklig tumör har flyttats. Jag hoppas att detta kommer kunna hjälpa mig upp till ytan igen, minska mina stressfaktorer och göra mig gladare. 
 
Love always
// Elin

Kommentarer:

1 Pappa:

Happoness

Kommentera här: