"And we all shine on, like the moon and the stars and the sun" - John Lennon

Hejsan, måndag idag då. Ska ju egentligen vara en ny start på en ny vecka. Enligt mig ska man då vakna upp pigg och glad och öppen för allt som kan hända. Men nej, istället vaknar man upp med samma gamla huvudvärk. Kul att gå till skolan då... Men till skolan vart i av. Det blev biologi, matte och kemi sen tog det stopp, det var dags för mig att ge upp. Hur mycket man än försöker kan man bara inte fixa vissa saker ifall man har en sprängande huvudvärk. Så fysiken och engelskan fick vänta, man får ju hoppas att mina lärare är förstående. 
 
Annars har min dag varit lugn, läst lite i min favorit bok (mobba mig inte nu) nämligen Harry Potter, och bara chillat i soffan. Hoppas min huvudvärk går bort tills imorgon så att jag kan fokusera på skolan igen! 
 
JA justja glömde nästan bort, Mitt älskade cheerleading team borta i Volga ska ikväll tävla så jag tycker att alla nu borde hålla tummarna för att det ska gå så bra som möjligt!
GO COSSACKS!
 
 
 
Love
// Elin

Kommentera här: