Dear Math, Please grow up and solve your own problems, I am tired of solving them for you.

Årets första matte prov var då avklarat, det var två frågor som det nog inte gick superbra på men på det hela taget så gick det väl helt okej. Dock tyckte jag att det var väldigt stressigt för jag var verkligen tvungen att komma med bussen som gick klockan 16:10 eftersom att jag skulle jobba idag. 
 
Jag hade sovmorgon imorse, vilket jag har kommit fram till är världen bästa uppfinning. Det finns inget bättre än att vakna upp på morgonen och veta att man inte behöver gå upp riktigt än!! Helt fantastiskt! Dock så vaknade jag vid 5 av mig själv så var vaken hela morgonen vilket också är väldigt mysigt, tog lite tid för mig själv och bara var. Gjorde en kopp kaffe, läste lite bloggar, slötittade lite på tv, ni vet, chillaxade helt enkelt. (tycker förövrigt att ordet chillaxade är ett urfult ord, men jag bjuder väl på det den här gången!) 
 
Jaha, nu ska jag gå och städa mitt rum och försöka läsa igenom sisådär 100 sidor i engelska boken tills imorgon. (Så glad att jag väntade till sista sekund med att göra det!!) Att boken dessutom är rätt svår att komma in i gör inte saken bättre... 
 
Love
// Elin

Kommentera här: