Leker super seriös elev

Helloj, har just skrivit färdigt helgens "läxa" (svenska uppgift) och tänkte berätta lite om mina senaste dagar. I tisdags fick jag äntligen tillbaka resultatet på mitt matteprov! Resultatet var bra mycket bättre är jag förväntade mig; Wait for it..... (Drumrolls).... Jag fick ett effing C!!!!!! I know you're all probs thinking "what the heck, how did she manage that?" And I'm here like: I'M FABULOUS BIATCH! 
Så lite stolt över min prestation där eftersom att jag verklighet inte ville få ett F i matte!! 
Resten av veckan har väl flutit på lite halv shaky då Rudbeck lekte Gud och bestämde att det var torsdag i onsdag, sen har det varit någon försovning där och sånt som stört vardagen; men vad ska man göra när man inte hör klockan på morgonen? 

I helgen har jag jobbat både igår och idag så inte något överdrivet exalterande. Igår var jag dock hemma hos Julia efter jobbet med en hel hög andra mysiga människor och bara chillade. Så det satte väl lite färg på vardagen! 

Jag tror inte jag hade något mer att säga; be safe! 






Love Always 
// Elin 

Kommentera här: