Påsklov

Hejsan nära och kära! Sitter just nu och väntar på pappa; vi ska ut på vägarna nu! Övningsköra allt jag kan! Idag gick jag upp tidigt tidigt för att hinna gå ut med min kära hund innan jag skulle iväg med bussen klockan 08:30. Det var en så härlig morgon; svalt och härligt i luften, kvittrande fåglar och solsken. En äkta vårmorgon helt enkelt! Underbart! 
Sen tog jag mitt pick och pack och drog mig ut till Bålsta för en härlig brunch med ett helt gäng underbara personer. 

Sen när jag kom hem igendrog jag ut min körkortsteoribok och satte mig på altanen och pluggade för allt jag kunde till lite härlig Veronika Maggio. Kände mig riktigt ambitiös! 

Imorgon ska jag in till stan för en fika med Frida, det ska bli supermysigt! 

Så där var det en liten uppdatering 
Hope you are all well! 

Love Always 
// Elin 


Kommentera här: