Dear Monday, I want to break up. I´m seeing Tuesday and dreaming about Friday. Sincerely, it´s not you, it´s me.

Hej!
Idag är det måndag. Härligt med en ny vecka kan man säga som optimist. Men jag säger skjut mig.. Det är en hel vecka innan jag återser helgen igen. 
Men nu ska vi inte vara för deprimerade. Jag ska väl lyckas ta mig igenom även denna vecka! Nu ska jag i alla fall dyka rakt in i mitt engelska tal som bara måste bli färdigt idag. Så Hej då på er! Kan ni inte sova i natt så kan ni alltid kontakta mig, för jag menar någon vidare sömn kommer jag inte få. Här ska pluggas hela natten! Teét är färdigt, Linth with a touch of seasalt ligger öppnad på skrivbordet, musiken är på och ljusen är tända. Jag är helt enkelt redo att starta! 
 
 
Sleep tight!
 
Love Always
// Elin

Kommentera här: