I would like to jump so high that I touch the sky

Before I forget to tell you guys! Jag var förbi hos SYV i min skola och pratade kurser och studieplan med henne. Det slutade med att jag tog bort matte 4 från min studieplan, istället fick spanskan läggas till, spanskan kanske blir lite svår eftersom att jag inte haft det på 2 år men jag hoppas att jag ska kunna få lite extra hjälp från skolan. Men jag är så lättat att jag kunde ta bort matten. Den var verkligen något som jag inte såg framemot. Jag kände verkligen att jag skulle stressa ihjäl mig över den, speciellt eftersom att jag skulle ha haft den i dubbelfart. Dessutom kände jag att jag skulle ha otroligt svårt att klara den kursen. Så kort sagt är jag väldigt glad att jag kunde ta bort den. Nu kanske jag kan fokusera på att få bra betyg i mina andra ämnen utan att känna mig stressad inför en kurs jag inte ens har påbörjat än! 


Love Always
// Elin

Kommentera här: