Mother -noun = one person who does the work of twenty. For free.

Idag tänker jag lite extra på min kära mamma. Inte för att dagen är speciell eller något, utan bara för att personen i fråga är speciell. Vill bara säg tack för allt du gör, för alla dina förslag och dina åsikter. De betyder något även fast jag kanske inte alltid säger det till dig! Mest av allt vill jag säga att du är en underbar person, så otroligt givmild och snäll. Du kanske tror att jag ibland tycker att du är pinsam, men ska jag vara ärlig så är jag otroligt stolt över att ha dig som min mamma! Så tack för att du är den du är, tack för att du är i mitt liv. Tack för att du om och om igen bara ger mig kärlek när jag är jobbig och irriterad som jag ofta är. 
Jag älskar dig!

Love always
// Elin 

Kommentarer:

1 PappaMu:

Makes a Dads heart all warm and cozy!!!

Kommentera här: