Oj oj oj

Ja oj, det var ett tag sen inte sant? what evs, man kanske inte alltid behöver berätta allt som händer i livet på en blogg.. Eller instagram eller facebook för den delen, se bara den här videon så kommer ni tycka som mig på den delen! 
 
http://blog.petflow.com/a-video-everyone-needs-to-see/
 
Men det betyder faktiskt inte att man behöver sluta blogga för all framtid, så ska absolut försöka förbättra mig!
 
 
Förra veckan kom vi hem från vår resa på andra sidan Atlanten. De började med att jag åkte och öveaskade Sofia i Kanada, vilket blev en stor succé! Någon vecka efter att jag åkt, kom även resten av familjen dit och vi spenderade sedan ungefär en vecka till i Kanada och träffade släktingar, firade Canada day, träffade Sofias kompisar och turistade i Toronto och såg Niagara fallet. Riktigt roligt var det! 
 
 
Nästa stopp var New york, och jag har en jäkla massa historier att berätta därifrån; den galna taxi chaffören t.ex. 9/11 memorial och en mycket vacker skyline, men om ni vil veta allt om det får vi nog faktiskt ta och träffas så tar jag det på det gamla traditionella sättet, då kan jag ju öven få reda på vad som hänt i ditt liv! Mycket socialare!
Men några bilder kan ni väl kanske få i alla fall!
 
 
Efter det var det till shopping i en outlet 2 timamr från city och därefter raka vägen till cape cod för att möta upp släkten från Kanada igen! Och Oj va roligt vi hade det! Men mycket blev det, högljudare människor får man väl leta efter, och en lugn stund var svårt att hitta. Men några dagar vid stranden, god mat och trevligt sällskap ger ändå gott för själen så vi åkte efter en underbar vecka vidare för vårt sista stopp: Boston. Där gick vi flrbi MIT och Harvard och fick med oss en varsin obligatorisk Harvard tröja samt skavsår (för lite jobbigt är det ju faktiskt att bara gå och gå och gå hela tiden... *host* inte alls lat *host*) 
 
Hela Gruppen från Cape Cod
 
JA och så var det ju det där med omoget beteende
 
Ja, jag är riktigt glad för att jag fick möjligheten att åka på en så underbar resa! Vilken underbar Sommar! Apropå sommar så ska jag försöka sova nu så att jag kan gå upp och njuta av den imorgon med!
 
God natt mina barn!
 
Love Always
// Elin
 
 

Kommentera här: