Har gjort slut med matte och är nu bara en av dess många okända X

Idag var äntligen dagen då jag skrev sista matteprovet EVER (om jag så klart inte failar och behöver skriva det igen; men det får vi hoppas inte händer, för några fler 4 timmars matte prov har jag ungefär ZERO intentions of doing.)
 
Sen har jag också suttit igenom Svenska lektion och Samlektion. Inget vidare intressant hände på någon av dem så det var till att titta på klockan var tredje sekund bara för att bli besviken över att lektionen inte var färdig ännu. 
 
Har dock faktiskt något annat kul att berätta! Jag har bokat mitt körkortsprov nu så i sommar kommer jag att ge mig ut på vägarna och leka vuxen!! WEEEHOOO!! Taggad till tusen, vill verkligen ha mitt körkort nu! 
 
That´s about it for today
Be fabulous!
 
 
 
Love Always
// Elin

Kommentera här: