Things that makes me happy

Idag är det lördag. Veckans bästa dag! Det finns ingen ångest för skolan imorgon och man kan välja lite själv vad man vill göra. Har idag varit ute i skogen med min favorit hund och såg lite vårtecken som gjorde mig överdrivet lycklig! 

Ska nu sätta mig och plugga matte eftersom att jag har mitt kursprov nästa vecka. Lite jobbigt att behöva göra det men sen är jag i alla fall färdig med matten! Wehoo! I see the light at the end of the tunnel! 
 
Just nu är jag faktiskt väldigt stressad, det är otroligt mycket att göra i skolan med både aktuella uppgifter och uppgifter som jag måste ta igen från alla gånger jag har varit sjuk under vintern. Men förhoppningsvis kan jag bli färdig med alla saker till april, så att jag kan börja fokusera på lite körkortsteori, för det behöver jag verkligen ta tag i nu! 
Utöver matten ska jag helgen även göra engelska (läsa i boken "to kill a mockingbird; som för övrigt faktiskt är rätt bra) och skriva en fysik labbrapport, dessutom ska jag jobba och försöka hinna med att övningsköra lite. Ja, det är mycket på listan just nu. Men så kan det gå ibland. Fick faktiskt en väldigt bra sak av mamma härom dagen; en stress relief serum som man smörjer in på vissa punkter i ansiktet och nacken. Tycker väldigt mycket om den och ifall ni känner er stressade kanske det är rätt produkt för er också! Finns att köpa rituals! 

Ja nu ska jag nog sluta prata om allt jag behöver göra och istället sätta mig och faktiskt göra dem! 
See you later babes! 

Love Always! 
// Elin 

Kommentera här: