Bitterfitta på en tisdag

Hej alla vänner, idag är det en dålig dag. Allt är negativt. Eller rättare sagt jag är negativ. Så är det nog, alla andra är ok. Tror jag. Jag är idag otroligt bitter på livet, allting är dålig. Folk är fula, det stör mig. (För att inte tala om mig själv; lösa jeans, grå tjockiströja, gårdagens smink och flottigt hår. Wow, vilken syn ppfffttt.) Men seriöst folket var inte så jävla äckliga. Puttas inte i korridorerna, det irriterar mig. Spela inte högmusik i klassrummen utan hörlurar, jag kan inte koncentrera mig då. Stå inte och råhångla i korridorerna, jag vill inte se er byta saliv och för guds skulle smiska inte flickvännen på rumpan mitt i kafeterian. Har någonsin hört om appropriate behavior? WELL, you should -.-
Största källan för min negativitet? LÄRARE.. 
Gå och ta er och sluta ge mig uppgifter till vecka 21! JAG KAN INTE HINNA MED FLER NU! 
Jag får sova när jag dör. 
och jag tycker att vecka 21 bör bli borttagen. äcklig jävla fitt vecka som förstör mitt liv. 
stör ni er på mitt svärande? Sluta läs dåra, ni stör mig med. Jag får svära ifall jag vill det. Nu i alla fall. 
 
En annan sak jag irriterar mig på är kallt kaffe, när man stått och gjort i ordning kaffet som man längtat efter hela dagen men så är det lite för varmt så man väntar med att dricka för man vill ju inte få blåsor på tungan; självklart ska kaffet vara fisvarmt när man tar upp det igen. Förstört. 
 
Så nu har jag avreagerat mig, nu får denna dag gå och ta sin fucking dickface fula tryne och gå. Jag orkar inte med den längre. 
 
slänger upp mittenfingret, stänger dator och går härifrån. och inget jävla "LOVE ALWAYS" får ni här heller, stop fucking annoying me and I might forgive you. 
 
 
 
 

Kommentera här: