En sådan där somrig lördag

Idag är det lördag. Det är den 17 maj. Snart är det sommar. 
och det märks där ute, det är varmt och behagligt och hade jag fått välja hade jag varit ute hela dagen. Men så var det ju så att det var andra saker som jag behövde göra idag. 
1. Övningsköra
2. Lämna in mobilen (skärmen var lös)
3. Städa rummet (Tredje världskriget startade och slutade visst i mitt rum) 
4. Skriva Svenska uppsats. 
 
Jag har nu hunnit med de tre första punketerna och haft en underbart mysigt frukost hemma hos min kära kompis Sara. Vi gjorde en riktig healthy breakfast, med jorbgubbar, grapefruit och mango-smoothie med ingefära. Riktigt gott och perfekt för magen!
 
 
Så då är det ju bara sista punkten kvar för idag, Svenska uppsats här kommer jag.. 
Super tagg
 
Love Always
// Elin

Kommentera här: